Prijava z geslom
Pozabljeno geslo

Izdelki

V okviru razvoja elektronskega poslovanja in pri postopkih izmenjave podatkov iz uradnih evidenc, se NIO izdelki uporabljajo kot sprejeti,priporočeni ali obvezni. Objavljeni izdelki interoperabilnosti so viri in sredstva, ki jih javni sektor uporablja kot pomembne gradnike pri razvoju informacijsko tehnoloških rešitev skladno z načelom "Enkrat objavim, velikokrat uporabim."

FILTRI


PODROČJE

Javna uprava, upravni postopki in informacijska varnost (55)
Informacijska družba (44)
Splošno (39)
Prostor (12)
Varstvo osebnih podatkov in informacije javnega značaja (9)
Kultura (7)
Statistika (6)
Gospodarstvo (4)
Promet (3)
Notranje zadeve (2)
Okolje (2)
Kmetijstvo, ribištvo, gozdarstvo in prehrana (2)
Izobraževanje (2)
Finance (2)
Znanost in tehnologija (2)
Zdravje (1)
Pravosodje (področje pravobranilstva, tožilstva in kazenskih sankcij) (1)
Sodstvo in pravdni postopki (1)
Davki (1)
Mednarodne zadeve (1)
Vsa področja

GRADNIK

Centralni infrastrukturni gradniki (25)
Skupne metodologije in politike (21)
Interoperabilnostni okvir, centralne aplikacije (19)
Digitalne identitete, elektronski podpis ter e-Dokumenti (19)
Centralni gradniki, arhitektura e-uprave (14)
Centralne distribucije (2)
Vsi gradniki

RAVEN INTEROPERABILNOSTI

E-storitve (45)
Organizacijska interoperabilnost (36)
Tehnična interoperabilnost (33)
Semantična interoperabilnost (13)
Pravna interoperabilnost (11)

PODRAVEN INTEROPERABILNOSTI

e-Storitve (42)
Nacionalni interoperabilnostni okvir (16)
Politika NIO (11)
Semantična orodja (10)
Medorganizacijski dogovori (9)
Predstavitev podatkov in izmenjava (7)
Arhitektura distribuiranih rešitev (7)
Spletne storitve (4)
Storitve medsebojnih povezav (4)
Zakon (4)
Dostopnost - principi oblikovanja vmesnikov (4)
Drugo (3)
Pogodba (2)
Uredba (2)
Integracija podatkov in vmesna oprema (2)
Podatkovni vmesniki (1)
Tipi datotek in formati dokumentov (1)
XML standardi (1)
XML sheme (1)
Sklep (1)
Mrežne storitve (1)
Pravilnik (1)
Memorandum (1)
Posredovanje in varnost sporočil (1)
Protokoli posredovanja datotek in sporočil (1)
Zbirke podatkov (1)
Vse podravni interoperabilnosti

STATUS

Priporočen (65)
Obvezen (42)
Sprejet (31)

FORMAT

PDF (63)
DOCX (18)
DOC (14)
ZIP (6)
PPT (4)
XLSX (4)
BINARY (3)
TXT (2)
XLS (1)
PPTX (1)
XML_TEXT (1)
ODT (1)
Vsi formati

INSTITUCIJA

MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO (46)
Ministrstvo za digitalno preobrazbo (27)
Ministrstvo za javno upravo (14)
Ministrstvo za notranje zadeve (11)
Geodetska uprava Republike Slovenije (7)
Informacijski pooblaščenec (6)
Statistični urad Republike Slovenije (5)
REPUBLIKA SLOVENIJA, MINISTRSTVO ZA KMETIJSTVO IN OKOLJE, AGENCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA OKOLJE (4)
Ministrstvo za kulturo (4)
Arhiv Republike Slovenije (3)
Univerza v Mariboru - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko (2)
Finančna uprava Republike Slovenije (2)
GEODETSKI INŠTITUT SLOVENIJE (1)
MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO IN PROSTOR, GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE SLOVENIJE (1)
Ministrstvo za kulturo (1)
USTAVNO SODIŠČE REPUBLIKE SLOVENIJE (1)
Protokol Republike Slovenije (1)
Komisija za preprečevanje korupcije (1)
Vrhovno sodišče Republike Slovenije (1)
Služba Vlade Republike Slovenije za zakonodajo (1)
Narodna in univerzitetna knjižnica Ljubljana (1)
Urad Vlade Republike Slovenije za komuniciranje (1)
Urad Vlade Republike Slovenije za informacijsko varnost (1)
Vse institucije

138 Rezultatov v katalogu

Razvrsti po

Ministrstvo za digitalno preobrazbo

Centralni avtentikacijski sistem SI-CAS

Osnovni namen SI-CAS je integracija funkcionalnosti ugotavljanja elektronske identitete uporabnikov v informacijske rešitve v okviru javnega sektorja. Vzpostavljen je kot centralna storitev za preverjanje identitet v spletnih storitvah. Centralna storitev je smiselna, ker gre za univerzalno zahtevo za vse storitve, ki zaradi zagotavljanja varnosti in zaupanja potrebujejo zanesljivo ugotavljanje identitete. S centralno podporo zagotovimo lažje upravljanje in podporo uporabi različnih elektronskih identifikatorjev različnih izdajateljev ter podporo različnim tehničnim rešitvam (npr. podporo za zanesljivo avtentikacijo preko mobilnih aparatov) in njihovemu razvoju. Identifikacija uporabnika je možna z različnimi identitetami domačih in tujih ponudnikov identitet. Uporabniki se tako lahko identificirajo z e-identitetami različnih nivojev zaupanja, od najnižjega nivoja (uporabniška imena in gesla, FB profil, …) do najvišjih nivojev (e-identiteta na varnem mediju, npr. na pametni kartici), ki jih zagotavljajo različni ponudniki identitet. Zahtevani nivo zaupanja je vedno določen s strani ponudnika e-storitve, ki je za potrebe avtentikacije povezan na SI-CAS. Evidenca uporabnikov SI-CAS razen e-naslova ter ustrezno zaščitenih (šifriranih oz. zaščitenih z zgostitveno funkcijo) osnovnih identifikatorjev ne vsebuje identifikacijskih podatkov uporabnikov, temveč zgolj informacije, pri katerem ponudniku identitet ima posamezen uporabnik registrirano svojo elektronsko identiteto in pri katerem ponudniku atributov se nahajajo dodatni identifikacijski podatki oziroma atributi. Ponudniki storitev se v primeru uporabe SI-CAS tako ne povezujejo več z vsakim ponudnikom identitet in ponudnikom atributov posebej, temveč le s SI-CAS. SI-CAS v procesu deluje kot zaupanja vreden posrednik. Na zahtevo ponudnika storitev preveri identiteto uporabnika pri ustreznem ponudniku identitet in po potrebi pridobi dodatne identifikacijske atribute pri ponudniku identitet oz. ponudniku atributov in jih kot nabor osebnih podatkov prikaže uporabniku, da jih ta posreduje ponudniku storitev. SI-CAS ima v ta namen vzpostavljeno direktno zaupanje s ponudniki storitev, ponudniki identitet in ponudniki atributov.

Na voljo kot: DOCX ZIP PDF
Izdelek | Verzija: 0.1 | Datum zadnje spremembe: 12.03.2024 | 1815 ogledov

Ministrstvo za digitalno preobrazbo

Navodila za prevzem vlog iz portala eUprava

Na voljo kot: DOCX
Izdelek | Verzija: 0.1 | Datum zadnje spremembe: 11.03.2024 | 620 ogledov