Prijava z geslom
Pozabljeno geslo

Izdelki

V okviru razvoja elektronskega poslovanja in pri postopkih izmenjave podatkov iz uradnih evidenc, se NIO izdelki uporabljajo kot sprejeti,priporočeni ali obvezni. Objavljeni izdelki interoperabilnosti so viri in sredstva, ki jih javni sektor uporablja kot pomembne gradnike pri razvoju informacijsko tehnoloških rešitev skladno z načelom "Enkrat objavim, velikokrat uporabim."

FILTRI


PODROČJE

Javna uprava, upravni postopki in informacijska varnost (30)
Informacijska družba (23)
Splošno (23)
Prostor (10)
Varstvo osebnih podatkov in informacije javnega značaja (8)
Statistika (5)
Promet (3)
Kultura (3)
Gospodarstvo (3)
Okolje (2)
Kmetijstvo, ribištvo, gozdarstvo in prehrana (2)
Izobraževanje (2)
Finance (2)
Znanost in tehnologija (2)
Notranje zadeve (1)
Zdravje (1)
Pravosodje (področje pravobranilstva, tožilstva in kazenskih sankcij) (1)
Sodstvo in pravdni postopki (1)
Davki (1)
Mednarodne zadeve (1)
Vsa področja

GRADNIK

Skupne metodologije in politike (19)
Centralni infrastrukturni gradniki (16)
Digitalne identitete, elektronski podpis ter e-Dokumenti (16)
Interoperabilnostni okvir, centralne aplikacije (12)
Centralni gradniki, arhitektura e-uprave (9)
Centralne distribucije (2)
Vsi gradniki

RAVEN INTEROPERABILNOSTI

E-storitve (33)
Organizacijska interoperabilnost (30)
Tehnična interoperabilnost (17)
Semantična interoperabilnost (5)
Pravna interoperabilnost (3)

PODRAVEN INTEROPERABILNOSTI

e-Storitve (33)
Politika NIO (12)
Medorganizacijski dogovori (9)
Nacionalni interoperabilnostni okvir (9)
Predstavitev podatkov in izmenjava (4)
Storitve medsebojnih povezav (4)
Arhitektura distribuiranih rešitev (4)
Semantična orodja (3)
Spletne storitve (3)
Pogodba (2)
Podatkovni vmesniki (1)
Tipi datotek in formati dokumentov (1)
XML standardi (1)
XML sheme (1)
Uredba (1)
Vse podravni interoperabilnosti

STATUS

Priporočen (51)
Obvezen (29)
Sprejet (8)

FORMAT

PDF (38)
DOC (12)
ZIP (4)
PPT (4)
BINARY (3)
DOCX (2)
XLS (1)
TXT (1)
PPTX (1)
Vsi formati

INSTITUCIJA

MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO (36)
Ministrstvo za notranje zadeve (11)
Ministrstvo za javno upravo (11)
Informacijski pooblaščenec (6)
Geodetska uprava Republike Slovenije (5)
Statistični urad Republike Slovenije (4)
REPUBLIKA SLOVENIJA, MINISTRSTVO ZA KMETIJSTVO IN OKOLJE, AGENCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA OKOLJE (4)
Univerza v Mariboru - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko (2)
Finančna uprava Republike Slovenije (2)
GEODETSKI INŠTITUT SLOVENIJE (1)
MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO IN PROSTOR, GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE SLOVENIJE (1)
Ministrstvo za kulturo (1)
USTAVNO SODIŠČE REPUBLIKE SLOVENIJE (1)
Protokol Republike Slovenije (1)
Komisija za preprečevanje korupcije (1)
Vrhovno sodišče Republike Slovenije (1)
Služba Vlade Republike Slovenije za zakonodajo (1)
Narodna in univerzitetna knjižnica Ljubljana (1)
Urad Vlade Republike Slovenije za komuniciranje (1)
Vse institucije

88 Rezultatov v katalogu

Razvrsti po

Osnovni namen SI-CAS je integracija funkcionalnosti ugotavljanja elektronske identitete uporabnikov v informacijske rešitve v okviru javnega sektorja. Vzpostavljen je kot centralna storitev za preverjanje identitet v spletnih storitvah. Centralna storitev je smiselna, ker gre za univerzalno zahtevo za vse storitve, ki zaradi zagotavljanja varnosti in zaupanja potrebujejo zanesljivo ugotavljanje identitete. S centralno podporo zagotovimo lažje upravljanje in podporo uporabi različnih elektronskih identifikatorjev različnih izdajateljev ter podporo različnim tehničnim rešitvam (npr. podporo za zanesljivo avtentikacijo preko mobilnih aparatov) in njihovemu razvoju. Identifikacija uporabnika je možna z različnimi identitetami domačih in tujih ponudnikov identitet. Uporabniki se tako lahko identificirajo z e-identitetami različnih nivojev zaupanja, od najnižjega nivoja (uporabniška imena in gesla, FB profil, …) do najvišjih nivojev (e-identiteta na varnem mediju, npr. na pametni kartici), ki jih zagotavljajo različni ponudniki identitet. Zahtevani nivo zaupanja je vedno določen s strani ponudnika e-storitve, ki je za potrebe avtentikacije povezan na SI-CAS. Evidenca uporabnikov SI-CAS razen e-naslova ter ustrezno zaščitenih (šifriranih oz. zaščitenih z zgostitveno funkcijo) osnovnih identifikatorjev ne vsebuje identifikacijskih podatkov uporabnikov, temveč zgolj informacije, pri katerem ponudniku identitet ima posamezen uporabnik registrirano svojo elektronsko identiteto in pri katerem ponudniku atributov se nahajajo dodatni identifikacijski podatki oziroma atributi. Ponudniki storitev se v primeru uporabe SI-CAS tako ne povezujejo več z vsakim ponudnikom identitet in ponudnikom atributov posebej, temveč le s SI-CAS. SI-CAS v procesu deluje kot zaupanja vreden posrednik. Na zahtevo ponudnika storitev preveri identiteto uporabnika pri ustreznem ponudniku identitet in po potrebi pridobi dodatne identifikacijske atribute pri ponudniku identitet oz. ponudniku atributov. SI-CAS ima v ta namen vzpostavljeno direktno zaupanje s ponudniki storitev, ponudniki identitet in ponudniki atributov. Zaupanje je vzpostavljeno tako na tehnološkem kot na formalnem nivoju.

Na voljo kot: ZIP PDF
Izdelek | Verzija: 0.1 | Datum zadnje spremembe: 13.06.2018 | 1690 ogledov

Portal NIO (nacionalni interoperabilnostni okvir) je nacionalna spletna točka za objavo interoperabilnostnih rešitev in izdelkov javnega sektorja. Predstavlja osnovno orodje za objavljanje, spremljanje in uporabo različnih interoperabilnostnih izdelkov (tehničnih, semantičnih, organizacijskih, pravnih). Portal je v letu 2015/2016 doživel tehnično in vizualno preobrazbo, kar omogoča bolj pregledno objavo interoperabilnostnih rešitev in izvoz objavljenih rešitev v standardni obliki (ADMS in DCAT). Portal NIO omogoča uporabnikom dva načina dela: uporabniški in uredniški del. Uporabniški del je namenjen aktivnostim, kot so pregled vsebin in dostop do odprtih podatkov ter aplikacij. Uredniški del je namenjen vnašanju vsebin portala in vnašanju vsebin izdelkov, podatkov in aplikacij. Najpomembnejši del uredniškega portala NIO je postopek objave in potrditev interoperabilnostnih rešitev za uvrstitev izdelkov v katalog. NIO je model oblikovanja in vzdrževanja interoperabilnostnega okvira in kot tak predstavlja skupno dogovorjen pristop k izvajanju javnih storitev na interoperabilnostni način. NIO določa nacionalne pogoje za doseganje interoperabilnosti in zagotavlja, da se lahko tudi področni interoperabilnostni okviri usklajeno razvijajo, čeprav oblikujejo rešitve, ki so značilne za posamezno področje (npr. eZdravje, ePravosodje, eProstor idr.). NIO opredeljuje osnovne smernice za interoperabilnost v obliki skupnih načel, modelov in priporočil. Je dinamični sistem, njegovo izvajanje je iterativno in predstavlja dolgoročno aktivnost ter zagotavlja trajnostni razvoj interoperabilnih rešitev.

Na voljo kot: PDF
Izdelek | Verzija: 0.1 | Datum zadnje spremembe: 16.05.2018 | 901 ogledov